< فروشگاه اینترنتی پر از کالا - خرید پستی تایمر پخت تخم مرغ

نمایش منو و دسته بندی
بستن

تایمر پخت تخم مرغ

EGG TIMER

قیمت محصول

59,000 تومان
42 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

تایمر  پخت تخم مرغ Egg Timer

قابلیت نشان دادن زمان پخت تخم مرغ

نشان دادن 3 حالت عسلی،نیم بند و سفت شده 

دارای طراحی فانتزی تخم مرغی


قیمت : 59000 تومان



برخی از افراد همیشه با پخت تخم مرغ بصورت آب پز مشکل داشته و معمولا نمی دانند چقدر زمان لازم هست تا یک تخم مرغ در حالت های مختلف آب پز شود،برخی دوست دارند تخم مرغ آب پز را بصورت عسلی پخته و میل کنند و برخی نیز دوست دارند بصورت کاملا سفت شده پخته و میل کنند.  معمولا زمان دقیقی را نمی توان بیان کرد تا بفهمیم تخم مرغ آب پز در این زمان در چه حالتی پخته شده و است و اگر بتوانیم هم این کار بسیار مشکل می باشد، اما با تایمر مخصوص پخت تخم مرغ از این به بعد راحت ترین کار ممکن پختن تخم مرغ آب پز در بهترین حالت دلخواه می باشد! حتما می پرسید چطور چنین چیزی ممکن هست؟!
تایمر پخت تخم مرغ Egg Timer یک ابزار ساده در آشپزخانه می باشد که بسیار کاربردی در پخت تخم مرغ آب پز شده می باشد، این تایمر مانند یک تخم مرغ واقعی طراحی شده است که حساس به دما بوده و با افزایش دما تغییر رنگ می دهد، این تایمر در رنگ قرمز بوده و بر روی خود دارای نشانگر ۳ حالت می باشد که میزان پخت تخم مرغ را توسط آنها نشان می دهد. برای استفاده از آن کافی ست تایمر را نیز به همراه تخم مرغ ها درون آب جوش در قابلمه قرار دهید و منتظر بمانید با بالا رفتن دمای آب این تامر نیز تغییر رنگ داده و با توجه به حالتهای درج شده بر روی آن می توان فهمید که این تخم مرغ در حالت عسلی، نیم بند و یا کاملا سفت شده پخته شده است.  به همین سادگی میتوان براحتی تخم مرغ را در حالت دلخواه آب پز کرده و برای صبحانه نوش جان کرد.
تایمر پخت تخم مرغ محصول جالب است این محصول امکان نشان دادن حالت عسلی نیم بند نرم و سفت را دارا است یعنی فقط باید داخل ظرف مورد نظر خود اب و تخم مرغ را به همراه تایمر تخم مرغ قرار دهید و بگذارید تا اب بجوشد و وقتی حرارت بالا برود این محصول تغیییر رنگ میدهد که در محله اول روی سافت میرود و در مرحله بعدی روی مدیوم و در اخر هم روی هارد میود که شما با این نشان دهنده زمان پخت تخم مرغ دیگر نگرانی از بابت سفت شدن یا عسلی شدن را نداشته باشد و بدون شک این محصول  تایمر آبپز کردن تخم‌مرغ یک وسیله اصلی اشپزخانه شما خواهد بود طرز تهيه تخم مرغ عسلي و سفت  دیگر برای شما کار اسانی خواهد بود ...
طریقه استفاده از تایمر تخم مرغ اب پز :
کار بسیار ساده است شما باید ابتدا تخم مرغ و تایمر را در داخل قابلمه یا ماهی تابه ای که در ان اب قرار داده اید بگذارید و اگر توجه نمایی روی محصول سه درجه دمایی سافت مدیوم و هادر دارد که اگر بعد از سفید شدن روی سافت برود یعنی تخم مرغ شما عسلی شده و اگر روی مدیوم برود یعنی تخم مرغ نرم شده و در اخر اگر روی هارد برود یعنی تخم مرغ شما بسیار سفت شده است.


قیمت : 59000 تومان



ویژگی های تایمر پخت تخم مرغ Egg Timer:
- نشان دهنده وضعیت پخت تخم مرغ آب پز 
- دارای درجه از عسلی تا سفت
- دارای درجه بندی مشخص
- زمان سنج پخت تخم مرغ
- کیفیت بالای ساخت
- حساس در برابر گرما
- بدوم مواد سمی
- جنس محکم


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان